جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ خدمت به مردم با نیت خیر و در راستای جلب رضایت اهل بیت(ع) به عنوان اصول اصلی دولت در تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات باید مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور گفتند: اگر در تمام کارها رضایت خداوند و امام زمان (عج) در نظر باشد، شک نکنید که در تمام اقدامات موفق خواهید بود.

ایشان اظهارداشتند: خدمت به مردم با نیت خیر و در راستای جلب رضایت اهل بیت(ع) به عنوان اصول اصلی دولت در تمامی برنامه ریزی ها  و اقدامات باید مدنظر باشد. اگر مسئولین بیش از پیش رابطه خود را با خداوند و امام زمان (عج) تقویت کنند، حتما در برابر همه مشکلات پیروز و موفق خواهند بود و هیچ مشکلی در برابر این دو کلمه تاب مقاومت نخواهد داشت.

دکتر محمد نهاوندیان نیز در این دیدار که به مناسبت هفته دولت انجام شد، گزارشی از تلاشها، اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارایه داد.

 رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام به حجت الاسلام والمسلمین روحانی به اهتمام و توجه ویژه دولت به حل و رفع ریشه ای مشکلات و معضلات مردم و کشور اشاره و تصریح کرد: دولت با هدف تسهیل و تسریع مسیر پیشرفت کشور مجموعه برنامه ها و اقداماتی را برنامه ریزی کرد که در نتیجه آنها همزمان با تلاش برای رفع محدودیتهای اعمال شده در تعامل کشور با جهان، در داخل نیز با برنامه ریزی دقیق انجام شده، نرخ تورم بالای 40 درصد مهار شده و رکود و نرخ رشد منفی رفع شدند.

دکتر نهاوندیان خاطرنشان ساخت: با آرامش و ثبات ایجاد شده در کشور، زمینه برای رونق اقتصادی در کشور از هر زمان دیگری مهیاتر است.

   

 

   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha