سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بنت الهدی

حوزه/ به منظور آشنایی با فعالیت های مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی، خانواده مجتمع امام خمینی(ره) تهران از این مؤسسه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»؛ در این بازدید حجت الاسلام حق شناس مدیر گروه علمی تربیتی علوم قرآن و حدیث در سخنانی به بیان سیر هدایت انسان پرداخت و یکی از عوامل گرایش به اسلام و مکتب تشیع را انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) دانسته که در حال حاضر پرچمدار این نهضت جهانی مقام معظم رهبری می باشند.

وی در ادامه به معرفی نهاد جامعه المصطفی و مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی به عنوان تنها مرکز خواهران این نهاد مبارک پرداخت و جامعه المصطفی را بزرگ ترین مجموعه علمی که ترویج اسلام را در سطح بین الملل به عهده دارد، معرفی نمود.

مدیر گروه علمی تربیتی علوم قرآن و حدیث با اشاره به تعداد طلاب، رشته ها و مقاطع تحصیلی و فعالیت های علمی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی بنت الهدی نمونه هایی از فعالیت ها و موفقیت های دانش آموختگان مؤسسه را در انجام رسالت خود در خارج از کشور بیان کرد.

شایان ذکر است، در حاشیه این بازدید نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و فرهنگی معاونت های مؤسسه در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت و همچنین کلیپ مبلغان و شهید گمنام مؤسسه نیز برای میهمانان پخش گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha