پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نقی مهدوی خواه

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران، از برگزاری دوره های مهارت افزایی مدیران مدارس حوزه علمیه استان تهران خبر داد و گفت: نتیجه‌ای که انتظار داریم بعد از برگزاری این دوره‌ها حاصل شود، این است که مدیران با بازیابی اطلاعات لازم، از توان، و شور و نشاط مضاعفی برای مدیریت مدارس برخوردار شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نقی مهدوی‌خواه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی، فکری و توان مدیریتی مدیران مدارس، و با توصیه ویژه مدیر محترم استان حجت‌الاسلام غفوری مبنی بر پرهیز از حالت ایستایی در مدیریت حوزه‌ها و تاکید بر پویایی و فعال بودن آن‌ها، یک دوره مهارت افزایی مدیریتی برای مدیران مدارس علمیه برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌ مهارت افزایی مدیران مدارس با همکاری ستاد قم صورت می پذیرد، اظهار داشت: تمام مراحل طرح با دقت مورد بررسی قرار گرفته و چگونگی اجرای آن به عوامل اجرایی و اساتید محترم دوره به خوبی تبیین شده است. لازم به ذکر است این طرح در سایر استان‌ها در سطح عالی برگزار شده است. و در صدد هستیم با همت همکارانم در معاونت امور طلاب این طرح را در استان تهران به نحو مطلوب و عالی پیگیری و اجرایی کنیم.

معاون امور طلاب حوزه استان تهران با تاکید بر اینکه همه مدیران مدارس ملزم به شرکت در این دوره هستند، یادآور شد: این دوره در سه مرحله و طی فواصل زمانی مختلف برگزار می‌شود. مرحله اول دوره در تاریخ 11 و 12 شهریور، مرحله دوم در 18 و 19 شهریور، و مرحله سوم که به صورت اردویی و احتمالاً خارج از استان تهران خواهد بود در تاریخ 23، 24 و 25 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نشست‌های دور اول و دوم این دوره از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر در فرهنگسرای سرچشمه برگزار می‌شود، و مرحله سوم هم که بصورت اردویی خواهد بود بصورت فشرده برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه ادامه داد: نتیجه‌ای که انتظار داریم بعد از برگزاری این دوره‌ها حاصل شود، این است که مدیران عزیز با بازیابی اطلاعات لازم، از توان، و شور و نشاط مضاعفی برای مدیریت مدارس برخوردار شوند. و امیدواریم این عزیزان بعد از برگزاری این دوره‌ها بصورت شایسته و جدی‌تر بحث‌های مدیریتی‌شان را که تاکنون نیز خوب بوده، با یک بهره‌وری بیشتر ادامه بدهند.

معاون امور طلاب استان تهران در پایان با بیان اینکه هم اکنون سطح کیفی مدیریت مدارس مورد رضایت می‌باشد، اظهار داشت: زحماتی که همه مدیران برای رشد و شکوفایی مدارس و طلاب متحل می‌شوند قابل تقدیر است. ولی از آنجا که هر نهادی برای پیشرفت و برنامه‌ریزی بهتر برای آینده تدابیری برای مجموعه خود در نظر می‌گیرد، و نیز با توجه به اینکه مدیران مدارس بیشتر درگیر کارهای اجرایی می‌شوند و شاید فرصت خوبی برای مطالعه و کسب مهارت در عرصه مدیریتی را نداشته باشند، به همین جهت ایجاب می‌کند در راستای ارتقاء علمی و فکری مدیران مدارس چنین نشست‌ها و برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و اجرا گردد. 

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha