پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نخستین روز درهای باز در یک مسجد کانادایی

حوزه/ مرکز اسلامی الفلاح در اوک‌ویل واقع در آنتاریوی کانادا، شنبه ۲۴ سپتامبر با دعوت از تمامی اعضای جامعه، نخستین روز درهای باز این مسجد را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از insidehalton.com، مرکز اسلامی الفلاح در شهر اوک‌ویل واقع در آنتاریوی کانادا، روز شنبه 24 سپتامبر با دعوت از تمامی اعضای جامعه، نخستین روز درهای باز این مسجد را برگزار می‌کند.

این مراسم که در ساعات 12 -4  بعداز ظهر به اجرا درمی‌آید، با پذیرایی از شرکت‌کنندگان و مدعوین، فرصتی برای غیرمسلمانان کانادایی فراهم می‌سازد تا با فعالیت‌های مسجد آشنا شده و از قسمت‌های مختلف مرکز اسلامی بازدید کنند. به این ترتیب اعضای جامعه اوک‌ویل درباره چگونگی خدمات رسانی این مرکز اسلامی در 20 سال گذشته آگاه می‌شوند.

از ویژگی‌های این گردهمایی تورهای هدایت شده، نمایش‌های آموزنده و تعامل در گفتگوهای جذاب، با صرف میان وعده‌های غذایی و پذیرایی دلپذیر است. ساکنان همچنین می‌توانند طرح‌های اسلامی، انسان دوستانه و جامعه شناسی را در غرفه‌های ایجاد شده در این رویداد مشاهده کنند. از دیگر برنامه‌های این مراسم امتحان کردن حجاب برای غیرمسلمانان، گذاشتن حنا و نوشتن اسامی بازدیدکنندگان با استفاده از هنر خوشنویسی و خطاطی عربی است.

به گفته برگزار کنندگان این مراسم، نمایندگان این مرکز از هم اکنون مشتاق شرکت در گفتگوها و پاسخ دادن به سئوالات مردم درباره موضوعات اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha