شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسابقه

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از اعلام نتایج نهایی مسابقات چهارگانه با موضوع مهدویت و با شرکت قریب به ۲۰۰ نفر از بانوان طلبه و اعضای خانواده هایشان خبر داد.

مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار حوزه در یزد اظهار کرد: شرکت در مسابقات فرهنگی  سبب ارتقای دانش و معرفت و افزایش نشاط و لطافت روح در افراد می شود و مسابقات چهارگانه با هدف ارتقای فرهنگ مهدویت طلاب و اعضای خانواده هایشان از خردادماه امسال کلید خورد.

وی این مسابقات چهارگانه را شامل بخش های چهل حدیث، وبلاگ  نویسی، شعر و دلنوشته برای طلاب و نقاشی برای فرزندان آنان برشمرد و گفت: به دلیل نزدیک بودن امتیازات شرکت کنندگان، نتایج به صورت قرعه کشی اعلام شد.

*بخش چهل حدیث

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد تعداد شرکت کنندگان بخش 40 حدیث را 144 نفر عنوان کرد و افزود: از بین شرکت کنندگان شش نفر از مدارس علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان، الزهرا (س)یزد، سید الشهدا(ع) یزد، الزهرا(س) مهریز، حضرت نرجس(س) و ریحانه الرسول یزد برگزیده شدند.

*بخش وبلاگ نویسی

حسن پور گفت: 24 نفر در بخش وبلاگ نویسی شرکت کردند که یک نفر از مدرسه الزهرا(س) مهریز و دو نفر از مدرسه الزهرا(س) یزد انتخاب شدند.

*بخش شعر

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد تعداد شرکت کنندگان بخش ادبی شعر و دلنوشته را 9 نفر عنوان کرد و افزود: دو نفر از مدرسه علمیه معصومیه و یک نفر از مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد برگزیده شدند.

*بخش نقاشی کودکان

حسن پور افزود:  در بخش نقاشی از بین 11 نفر شرکت کننده خردسال دو نفر از مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز و یک نفر از مدرسه علمیه ریحانه الرسول یزد برگزیده شدند.

انتهای پیام / ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha