پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدارس

حوزه/ در آستانه فرارسیدن مهرماه، دوره تکمیلی آموزش بانوان طلبه پایه سوم و بالاتر مدرسه علمیه سطح دو حضرت زهرا(س) میبد برای کسب آمادگی های لازم برای اعزام به مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، به منظور ارتباط بانوان طلبه با مدارس میبد با هدف ارتقا و آموزش مباحث دینی، تربیتی و احکام به دختران دانش آموز در سطح شهرستان میبد، به همت امور فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) میبد یک دوره آموزش تکمیلی روش تبلیغ ویژه بانوان طلبه پایه سوم و بالاتر تشکیل داد.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام مرتضی دهقانی از مبلغان فعال و رابط آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح در مدارس دخترانه، اظهار کرد: جامعه و خانواده های دانش آموزان از ما توقع دارند تا در ارتقای سطح دینی فرزندانشان بکوشیم.

وی حضور بانوان طلبه در طول دوران تحصیل در مدارس را یک تمرین عملی برای کسب مهارت های تبلیغ دانست و افزود: به شما قول می دهم که با حضور در جمع دانش آموزان انرژی خوبی به دست می آورید.

این مبلغ دینی با بیان خاطراتی از دوران تبلیغ در مدارس آن را از بهترین خاطرات ایام جوانی خود دانست.

وی اعزام گروهی بانوان طلبه به هریک از مدارس را با توجه به مهارت های هر یک از طلاب از جمله نقاشی، قصه گویی، قرآن و...خواستار شد و افزود: خواهرانی که در سال های گذشته به عنوان مداح در مدارس حضور می یافتند دعوت می شود تا با پیوستن به این جمع، در مناسبت های مختلف در مدارس به اجرای مداحی و مولودی خوانی بپردازند.

انجام تست فن بیان از شرکت کنندگان و رفع اشکالات و بیان نقاط قوت و ضعف از برنامه های جانبی این دوره آموزشی به شمار می رفت.

انتهای پیام / ص

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha