چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به توصیه ها و سخنان مطرح شده در مراسم آغاز سال تحصیلی، گفت: امیدواریم تذکرات و رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی مکارم، دبیر شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه سرلوحه فعالیت و کوشش همه حوزویان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» با اشاره به  آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری با نظم و  فعالیت جدید اساتید، طلاب و محصلین مواجه خواهیم بود و همه اساتید، فضلا و طلاب حوزه فردا کلاس های درس را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: درس همه پایه های تحصیلی مدارس سطح یک حوزه از روز یکشنبه آغاز خواهد شد و کلاس های سطوح عالی و خارج نیز از همین روز فعال می شود.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به توصیه ها و سخنان مطرح شده در مراسم آغاز سال تحصیلی، گفت: امیدواریم تذکرات و رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی مکارم مرجعیت تشیع، دبیر شورای عالی و مدیر حوزه های علمیه سرلوحه فعالیت و کوشش همه حوزویان باشد و ما سالی با برکت و نشاط را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در توصیه به طلاب جدید حوزه های علمیه، اظهار داشت: بنده معتقدم طلاب جدید باید دوبال قوی "معنویت، تربیت و اخلاق" و "علم و فراگیری علوم اهلبیت(ع)" را برای خود در حوزه ایجاد کنند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین تصریح کرد: طلبه های حوزه با این دوبال می توانند مسئولیت های سترگ خود را به خوبی در میان ملت و جوامع اسلامی ایفا کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha