جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شب شعر منا

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه از برگزاری مراسم شب شعر منا با سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، از برگزاری مراسم شب شعر منا خبر داد و گفت: فراخوان شعر این مراسم از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و با مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، حوزه علمیه خواهران و جامعه المصطفی اعلام شد که تمام طلاب ایرانی و غیر ایرانی اعم از برادر و خواهر می توانستند در این فراخوان شرکت نمایند.

*ارسال ۱۲۰ اثر به دبیرخانه

وی اظهار داشت: ۱۲۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در دو مرحله مورد ارزیابی واقع و در نهایت، آثار 10 نفر از شعرا قابل تقدیر شناخته شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه ابراز داشت: این مراسم روز شنبه، بیستم شهریورماه سال جاری در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی و با حضور معظم له پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار خاطرنشان ساخت: در این مراسم، این مرجع تقلید به ایراد سخن خواهند پرداخت و صاحبان آثار برتر نیز به قرائت اشعار خود با موضوعات حج، حریم حرم و محکومیت جنایات آل سعود می پردازند.

*حرکتی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب

وی به اهداف اعلام این فراخوان اشاره و تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که فرمودند حادثه منا باید همیشه در اذهان زنده مانده و جنایت تاریخی آنان ماندگار شود، این فراخوان اعلام شده است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه در پایان بیان داشت: یکی از راه های افشاگری جنایات آل سعود، استفاده از قالب هنر است که در این راستا تصمیم بر فراخوان شعر درباره این موضوع شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha