چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار خانواده شهدای منا با ایت الله نوری همدانی

حوزه/ آل سعود و وهابيت نصحيت پذير نيستند، چرا كه رهبر انقلاب شجاعانه آنها را نصحيت كردند، ولي آنان باز به نسل كشي و شيعه كشي ادامه مي دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آيت الله نوري همداني عصر پنجشنبه در ديدار خانواده هاي معظم شهداي منا استان قم ضمن تسليت شهادت امام محمد باقر(ع)، يكي از مصيبت هاي اسلام را وهابيت دانستند و اظهارداشتند: در قرآن كريم به اتحاد بين شيعه و سني توصيه هاي فرواني شده است ولي دشمنان اسلام الخصوص وهابيت در صدد تفرقه و اختلاف اندازي بين مسلمانان هستند.

این مرجع تقلید با اشاره به اثبات حقانيت شيعه توسط علامه حلي در برابر دشمنان اهل بيت (ع)افزودند: اين عالم بزرگوار با خواندن خطبه، نوشتن كتاب و فعاليت هاي ديگر با تعصب باطل مبارزه كرده و توانستند حقانيت شعيه را ثابت كند.

معظم له اختلاف بين شيعه و سني را مهمترين ضربه به اسلام عنوان كردند و گفتند: محمد بن عبدالوهاب شعار شيعه، زيارت اهل بيت(ع) و صحن و حرم را شرك و كفر اعلام كرد و كشتن شيعيان و غارت مالشان را حلال اعلام كرد و اين توان سنگيني بود كه مسلمانان دادند.

حضرت آيت الله نوري همداني، آل سعود را تفاله رژيم سلطنتي شاه عنوان كردند و افزودند: رژيم سلطنتي از اول باطل بود و امروزه آل سعود به كمک انگليس و رژيم صهيونستي توانست دوام بياورد.

اين مرجع تقليد  افزودند: عربستان سعودي و وهابيت ريشه نداشته و با پول نفت اداره مي شود و در كنار آن با كمك به  داعش و صهيونيست، نسل كشي مي كنند و بدانند داوم نخواهند آورد و سقوط خواهند كرد.

معظم له با اشاره به سخنان و نصحيت هاي مقام معظم رهبري خاطر نشان كردند: آل سعود و وهابيت نصحيت پذير نيستند، چرا كه رهبر انقلاب شجاعانه آنها را نصحيت كردند، ولي آنان باز به نسل كشي و شيعه كشي ادامه مي دهند.

حضرت آيت الله نوري همداني در ادامه با اشاره به حديثي از امام صادق(ع)، بالاترين مقام را شهادت دانستند، و ضمن تسليت شهادت شهداي منا افزودند: اين شهادت مقام بسيار بالايي دارد و اينها با شهادت و دادن خون خود عظمت اسلام را نشان دادند.

اين مرجع تقليد از عاشورا به عنوان بزرگترين مكتب اسلام قلمداد كردند و افزودند: اگر امروزه اسلام زنده است بر پايه عاشورا و احساسات است چرا كه براي غلبه بر دشمن  خون و شهادت نياز است.

حضرت آيت الله نوري همداني در پايان گفتند: حوزه علميه قم از زمان امام صادق(ع) شروع شده و گفته اند علم از حوزه نجف برچيده مي شود و صداي اسلام از قم به جهان خواهد رسيد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha