یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/  راهپیمایی نمازگزاران قمی در حمایت از شیخ عیس قاسم

حوزه/علما و روحانیون و مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم، در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) پس از نماز جمعه در خیابان شهدا با سردادن شعارهای انقلابی از جریان فتنه و استکبار و حکومت آل خلیفه اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نمازگزاران جمعه قم، امروز و پس از برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه که به امامت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه اقامت شد، در حمایت از ملت مظلوم بحرین و عالم برجسته آن دیار به راهپیمایی پرداختند.

نمازگزاران جمعه پس از مراسم نماز، با شعارهای ضد استکباری و در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و نهضت عدل جویانه مردم بحرین که به دنبال آزادی های طبیعی و حقوق ملی خود هستند، سردادند.

علما و روحانیون ایرانی و طلاب جامعه المصطفی(ص) و جمعی از علمای بحرین نیز در این مراسم حضور داشتند و مسیر مصلای قدس تا ابتدای خیابان شهدا را طی کرده و با نوای یا زهرا و یاحسین(ع) و در سالروز شهادت باقرالعلوم(ع) همراه شدند.

علما و مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، آل سعود شجره خبیثه است، آل سعود نوکرآمریکایی، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهدو... اعلام انزجار و بی زاری خود را از مستکبران و حکام جور منطقه ونوکران آمریکا و صهیونیسم را اعلام کردند.

گفتنی است: پیش از خطبه های نماز جمعه امروز حجت الاسلام سندی از علمای بحرینی در سخنانی مردم مظلوم بحرین را مردمی سخت کوش و عدالت طلب و محب اهل بیت(ع) دانست که امروز توسط کشورهای مستکبر در اشغال به سر می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha