پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنایات ارتش مزدور نیجریه

حوزه/ خبرهای رسیده از نیجریه از جنایات جدید ارتش مزدور نیجریه در جدا کردن نوزادان از مادرانشان و همچنین گرفتن عکس‌های جعلی از شهدا حکایت می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» امروز و دیروز نیز حکومت نیجریه با یورش به خانه های شیعیان و انجام دستگیری های گسترده، تعداد دیگری از مردم مسلمان نیجریه را به اسارت برد.

یکی از اقدامات وحشیانه ارتش در دستگیری های اخیر جدا کردن کودکان و نوزادان از مادرانشان و زندانی کردن آنان در محیط های متفاوت است. اقدامی که حتی گریه برخی سربازان ارتش را نیز در آورد.

 فقط در شهر کانو 77 نفر به اسارت برده شدند که در میان آن ها نوزادن شیرخواره نیز حضور داشتند. دستگیری های جدید در دیگر شهرهای نیجریه نیز ادامه دارد.

گفتنی است با توجه به سفر و توصیه های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا به نیجریه و همچنین رفت و آمدهای مختلف سعودی ها، وحشیگری ارتش نیجریه رنگ و بویی جدید به خود گرفته است که تا کنون فقط بخش کوچکی از اخبار آن منتشر شده است.

* توطئه جدید ارتش با گرفتن عکس از شهدا

برخی منابع خبری اعلام کردند ارتش با بردن پیکرهای شهدا به مناطقی از اطراف شهرها و گذاشتن سلاح در دستان آنان اقدام به عکس برداری از آن ها کرده است، تا در مواجهه با پیگیری های حقوقی حرکت اسلامی نیجریه از مجامع جهانی، بتواند دفاعیات محکمه پسندی ارائه دهد. 

روش های متفاوت و جدید یورش های اخیر حکومت نیجریه به شیعیان نیجریه، نشانگر نقشه ای گسترده و توطئه ای حساب شده علیه حرکت اسلامی نیجریه است.

 

 جنایات جدید ارتش مزدور نیجریه

 جنایات جدید ارتش مزدور نیجریه

 جنایات جدید ارتش مزدور نیجریه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha