پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی

حوزه / حوادث نیجریه تلاش مذبوحانه دیگری از بدخواهان امت شریف مسلمان است تا به خیال خام خود نهضت عظیم عاشورا را کمر بشکنند و بر اجتماع اربعین تاثیر گذاشته و آن را کم فروغ کنند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت کشتار عزاداران حسینی در کشور نیجریه، این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از زائران اربعین حسینی در کشور نیجریه موجب تاثر و تاسف فراوان گردید.

شعیان مظلوم کشور نیجریه سال‌هاست که در آتش ظلم بدخواهان هتاک مستکبر می‌سوزند، اما همچون رهبر شریف و باایمان خود؛ شیخ زکزاکی لحظه‌ای از آرمان‌های بلند خود پا پس نکشیده‌اند.

حادثه تروریستی کشور نیجریه که همانا در امتداد حادثه خونین سامراء است، تلاش مذبوحانه دیگری از بدخواهان امت شریف مسلمان است تا به خیال خام خود نهضت عظیم عاشورا را کمر بشکنند و بر اجتماع اربعین تاثیر گذاشته و آن را کم فروغ کنند. اما این جرثومه های کینه و پلشتی بدانند چنین حوادثی ذره‌ای از عزم و اراده ملت‌های بزرگ مسلمان در راه مبارزه ابدی با ظالمان عالم کم نخواهد کرد و راه روشن مولای شهیدمان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش، چراغ راه همیشگی این امت سربلند در این مسیر خواهد بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن این واقعه دردناک، از جوار مضجع منور رضوی، برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات را از درگاه ایزدمنان طلب می کنم و برای خانواده های داغدار این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha