جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عید عرش و دیوار براق

حوزه/ شرکت گسترده صهیونیست ها در مراسم عید عرش و اهانت به دیوار براق مسجد الاقصی، اقدامی عملی در اعتراض به قطعنامه یونسکو با دعوت وزیر کشور و احزاب صهیونیست‌ها است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، هزاران اسرائیلی خصوصا از حزب "حریدی" امروز چهارشنبه  برای مشارکت در مراسمی به نام عید عرش یهودی، در منطقه "براق" غرب مسجد الاقصی تجمع کردند.

برگزاری این مراسم امسال و در این زمان معانی متفاوتی نسبت به سال های قبل دارد زیرا اجرای این مراسم به معنی مخالفت با قطعنامه اخیر یونسکو تلقی می شود که هر گونه ارتباطی بین یهودی ها و دیوار براق را نفی کرد و تمام مسجد الاقصی را مختص مسلمانان دانست. مساله ای که اشغالگران را به شدت آزرد.

وزیر کشور اسرائیل در همین راستا از صهیونیست ها دعوت کرد تا باحضور پر شکوه خود در مراسم عید عرش امسال پاسخی عملی به قطعنامه یونسکو بدهند.

همچنین سازمان حامیان کوه هیکل سلیمان اعلام کرد: تظاهراتی اعتراضی از درب الخلیل یکی از درب های شهرک قدیمی قدس، به سمت مسجد الاقصی  خواهند داشت تا به منطقه دیوار البراق برسند و در این راهپیمایی پایان اسلامی بودن مسجد القصی و تسریع در ساخت هیکل وهمی خود را مطالبه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha