پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استفان دوجاریک سخنگوی بان کی مون

حوزه/ سخنگوی بان کی مون گفت: موضع بان کی مون و سازمان ملل در زمینه اماکن مقدس بسیار روشن است و ما بارها اعلام کرده ایم و امروز هم می گوییم که وضعیت کنونی اماکن مقدس باید حفظ شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه "فلسطین اون لاین" سازمان ملل متحد روز گذشته 24 اکتبر 2016 خواستار حفظ شکل کنونی مسجدالاقصی شد. این موضع گیری سازمان ملل متحد پس از آن صورت می گیرد که نتانیاهو گفته بود شخصا در حفاری های زیر ساختمان مسجدالاقصی شرکت می کند.

استفان دوجاریک سخنگوی رسمی بان کی مون در پاسخ به سؤالی درباره موضع سازمان ملل درباره حفاری های رژیم صهیونیسیت زیر ساختمان مسجدالاقصی و تصمیم اشغالگران برای تغییر شکل کنونی این مسجد گفت: موضع بان کی مون و سازمان ملل در زمینه اماکن مقدس بسیار روشن است و ما بارها اعلام کرده ایم و امروز هم می گوییم که وضعیت کنونی اماکن مقدس باید حفظ شود.

این سخنان و موضع گیری های سازمان ملل و مسئولان صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که سازمان یونسکو هفته گذشته به صورت نهایی اعلام کرد که مسجد الاقصی و یهود هیچ ارتباطی با هم ندارند و این مکان متعلق به مسلمانان می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha