شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فلسطین اشغالی

حوزه/ نیروهای اشغالگر صهیونیستی شب گذشته به تعدادی از شهرهای کرانه باختری هجوم برده اند و تعدادی را بازداشت کردند. در این هجوم تانک های اشغالگران تا حدودی وارد منطقه "خزاعه" در جنوب کرانه باختری شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  نیروهای اشغالگر صهیونیستی شب گذشته به تعدادی از شهرهای کرانه باختری هجوم برده اند و تعدادی را بازداشت کردند. در این هجوم تانک های اشغالگران تا حدودی وارد منطقه "خزاعه" در جنوب کرانه باختری شده اند.

سایت "فلسطین الیوم" به نقل از منابع داخلی و امنیتی گفت: نیروهای اشغالگر اسرائیلی 11 نفر از شهروندان شهرهای کرانه باختری را بازداشت کرده است. اشغالگران "وسام الهشلمون" روزنامه نگار فلسطینی را بازداشت کرده و به خاطر پوشش قرار دادن عملیات شهید "خالد اخلیل" در نزدیکی شهرک "بیت امر" شمال الخلیل مورد بازرسی قرار دادند.

از طرف دیگر بلدوزرهای رژیم صهیونیستی امروز صبح وارد منطقه جنوبی نوار غزه شده است. این سایت افزود: 4 بلدوزر نظامی اسرائیل از نوع "D9" از دروازه شراب العسل وارد مرزهای "خانیونس" در جنوب نوار غزه است. این بلدوزرها به سمت شمال حرکت کردند و از ترس عملیات مقاومت در آن مناطق اقدام به خاکبرداری کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha