پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بازداشت حداقل ۲۸ فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین اشغالی

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی در هجوم شبانه به بخش‌های مختف کرانه باختری و شرق بین‌المقدس، حداقل ۲۸ فلسطینی از جمله چند زندانی سابق را بازداشت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از maannews، نیروهای ارتش اسرائیل در هجوم شبانه به کرانه باختری و شرق بین‌المقدس، حداقل 28 جوان فلسطینی را بازداشت کردند.
به گزارش منابع فلسطینی یک زندانی سابق با نام عبدالکریم جبر تیتی در اردوگاه آوارگان الروب بازداشت شد.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که در منطقه بیت لحم 5 فلسطینی بازداشت شدند که یکی از این جوانان در هنگام یورش صهیونیست‌ها مجروح شد.
صهیونیست‌ها همچنین چند فلسطینی از جمله یک زندانی سابق دیگر را در شهر بیت جلا دستگیر کردند.
نظامیان ارتش صهیونیستی همچنین به شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی، بیت‌المقدس، رام الله، البیره، شمال کرانه باختری نابلوس، نابلوس و اردوگاه آوارگان قلندیا، الآماری، نورشمس در تولکریم و دیگر مناطق حمله کرده و جوانان فلسطینی را دستگیر کردند.
40% مردان فلسطینی، حداقل 1 بار بازداشت شده‌اند
حملات شبانه نیروهای اسرائیلی در سراسر فلسطین اشغالی تقریبا به امری معمولی و روتین تبدیل شده است. و با توجه به اسناد سازمان ملل، ارتش اسرائیل از 4 تا 17 اکتبر ، 178 بازداشت انجام داده است. به گفته گروه حقوق زندانیان ادامیر، 7 هزار فلسطینی تا ماه آگوست به زندان‌های اسرائیل فرستاده شده‌اند‌، و این سازمان تخمین زده که 40% از مردان فلسطینی حداقل در دوره‌ای از زندگی‌شان تحت بازداشت اسرائیل بوده‌اند.
حمله اسرائیل به یک کودک 10 ساله در منزل
در خبری مشابه، نظامیان ارتش اسرائیل بعد ازظهر روز چهارشنبه با یورش به روستای زابوبا در غرب کرانه باختری شمالی جنین، درهای بسیاری از خانه‌ها را شکسته و به یک کودک 10 ساله حمله کرده، او را مجروح کردند. در این هجوم کامیون‌های ارتشی ابتدا سربازان را به روستا آورده و آن‌ها به خانه‌های مردم یورش برده و اقدام به تفتیش منازل فلسطینیان کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha