جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خشم اسرائیل از سخنرانی ضدصهیونیستی در دانشگاه سواس لندن

حوزه/ نویسنده کتاب «دولت ترور: چگونه تروریسم اسرائیل مدرن را ساخت» در نشستی در دانشگاه سواس لندن، صهیونیسم را یک فرقه فاشیستی و نژادپرست و مرتبط با حزب نازی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، سخنرانی ضداسرائیلی توماس سوارز، نویسنده آمریکایی در دانشگاه لندن، خشم لابی صهیونیست‌ها در انگلستان را برانگیخت. این نشست با عنوان «بذل و بخشش از سرزمین مردمان دیگر» بعد از ظهر ۳ نوامبر توسط اتحادیه مستقل دانشجویی جامعه فلسطین برگزار شده بود.

توماس سوارز نویسنده کتاب «دولت ترور: چگونه تروریسم اسرائیل مدرن را ساخت» در نشستی با دعوت از جامعه فلسطین در دانشگاه سواس لندن، ایجاد اسرائیل را یک تلاش فاشیستی توصیف کرده و فرقه صهیونیسم را به حزب نازی مرتبط دانست. او همچنین یهودیان صهیونیست‌ را به سوءاستفاده و بهره برداری از هلوکاست متهم کرده و در سخنانش با اشاره به اعلامیه بالفور، نقش آن را در تشکیل رژیم صهیونیستی کنونی توضیح داد.

او در سخنانش به دانشجویان گفت: تنها زمانی می‌توان انگلستان را مجبور به فاصله گرفتن از اعلامیه بالفور نمود که صهیونیسم به عنوان یک سازمان فاشیستی نژادپرست افشاء شود.

سوارز در ادامه گفت: صهیونیست‌ها آنقدر از افشاء شدن حقایق درباره فرقه‌شان وحشت دارند که حتی اشاره به واژه فرقه را نیز غیرقانونی و جرم تلقی می‌کنند.

این سخنرانی شدیداللحن علیه رژیم صهیونیستی، خشم سیاستمداران و از جمله سفارت اسرائیل در انگلستان را برانگیخت.

یک سخنگوی دانشگاه سواس لندن در پاسخ به حملات لابی صهیونیست‌ها در انگلستان درباره این سخنرانی گفت: دانشگاه سواس وظیفه دارد بی‌طرفی را برقرار کرده و تضمین کند که همه اعضای جامعه قادر به بیان آزادانه نظرات‌شان باشند.

خشم اسرائیل از سخنرانی ضدصهیونیستی در دانشگاه سواس لندن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha