جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 الگوهای رهبری سید زینب (س) و و امام زین العابدین

حوزه/ جامعه اتحاد اسلامی لندن به مناسبت اربعین حسینی کارگاه آموزشی با عنوان «الگوهای رهبری: سیده زینب (س) و امام زین العابدین (ع)» را برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جامعه اتحاد اسلامی لندن به مناسبت فرارسیدن اربعین، کارگاه آموزشی رهبری اربعین با عنوان «الگوهای رهبری: سیده زینب (س) و امام زین العابدین (ع)» را برگزار می‌کند.

سخنران این نشست که در بعداز ظهر روز شنبه 19 نوامبر در موسسه خیریه اعتماد محمدی در محله والم لین لندن برگزار می‌شود، سید حسن الصدر می‌باشد.

جامعه اتحاد اسلامی لندن

جامعه اتحاد اسلامی لندن در سال 1995 تاسیس شده و اکنون بیش از 500 عضو در سرتاسر انگلستان دارد. اکثر اعضای این انجمن را جوانان 18-30 ساله تشکیل می‌دهند و فعالیت‌های این سازمان بیشتر در شهرهای لندن و منچستر متمرکز شده است. این جامعه در سال 1997 سازمان خیریه‌ای را نیز به ثبت رسانده است.

از دیگر اهداف این مرکز، ارتقاء انسجام اجتماعی و فرهنگی در فضای چند قومیتی جامعه انگلستان است. فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف جامعه اتحاد اسلامی لندن در دستجات مختلف اجتماعی، تحصیلی، ورزشی، کمک‌های بین‌المللی، میان ادیانی، درون ادیانی، اسلامی، محیط زیست و تفریحی تقسیم بندی می‌شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha