جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نظامیان اسرائیلی

حوزه/ نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در یورش شبانه روز گذشته حداقل ۱۳ جوان فلسطینی کرانه باختری و بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی را ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، به گفته جامعه زندانیان فلسطینی، نیروهای ارتش اسرائیل در یورش گسترده شامگاهی و سپیده دم دوشنبه، حداقل 13 فلسطینی را در کرانه باختری از جمله هفت تن را از اردوگاه آوارگان شعفاط در بیت المقدس اشغالی ربودند.

جامعه زندانیان فلسطینی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست به خانه‌های مردم در بخش قدیمی بیت‌المقدس و اردوگاه آوارگان شعفاط یورش برده و پس از تفتیش خانه‌ها 7 جوان فلسطینی را در این منطقه ربودند.

در نابلس، بخش شمالی کرانه باختری نیز نظامیان 2 جوان فلسطینی را از منازل شان بازداشت کردند. در جنین در بخش شمالی کرانه باختری نیز نظامیان یک تن را بازداشت کردند.

گفته می‌شود نیروهای ارتش اسرائیل همچنین به بیت لحم هجوم برده و پس از تفتیش خانه‌ها یک جوان فلسطینی را از روستای بیت فجار، در بخش جنوبی شهر دستگیر کردند.

در الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری نیز نظامیان خانه‌ها و محل کار فلسطینیان را تفتیش و زیر و رو کرده و یک جوان را بازداشت کردند.

در اخباری مشابه ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک جوان فلسطینی را در الخلیل به جرم فعالیت در یک کارگاه تولید سلاح واقع در یک ساختمان مسکونی بازداشت کرده است. ارتش اسرائیل مدعی شد که این کارگاه تولید سلاح یکی از بزرگترین اسلحه‌سازی‌های خانگی کشف شده در کرانه باختری بوده است و 10-15 نفر در آنجا فعالیت داشته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha