سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمین لبنان و رئیس جمعیت "الفت" تاکید کرد: جنایت هایی که عربستان در یمن مرتکب می شود همانند جنایت های است که رژیم صهیونیستی در حق ملت لبنان و فلسطین مرتکب می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمین لبنان و رئیس جمعیت "الفت" تاکید کرد: جنایت هایی که عربستان در یمن مرتکب می شود همانند جنایت هایی است که رژیم صهیونیستی در حق ملت لبنان و فلسطین مرتکب می شود و هر دو اقدام برای یک هدف واحد صورت می گیرد و با وجود تعدد انواع آن، مسیر واحدی را می پیماید.

وی سیاست رژیم آل سعود را در ادامه  پروژه ننگین اسرائیل توصیف کرد و اشاره کرد: عربستان تنها ابزاری است در دست اسرائیل.

شیخ حبلی با تاکید بر این که تجاوز به ملت یمن، چهره واقعی رژیم آل سعود را آشکار کرد، تصریح کرد: ایستادگی و پایداری در راه حق به ویژه در سایه اوضاع اسف باری که منطقه در آن به سر می برد، هزینه سنگینی می طلبد.

شیخ حبلی اشاره کرد: وهابیت برای منحرف ساختن دین اسلام از مسیر اصلی و درست خود تلاش می کند و در این رابطه اقدامات مخالف آموزه های دینی را به کار می گیرد که از جمله آن ها ویران ساختن قبور و مساجد است. وی تاکید کرد: صبر برادران یمنی، آن ها را به پیروزی بر رژیم آل سعود خواهد رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha