جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین موحدی

حوزه/ تولیت مدرسه اباصالح المهدی(عج) شهرستان زرقان گفت: امروز عربستان سعودی در پناه سیاست های غیر مسئولانه کشورهای غربی بیشترین نقش را در تضمین صادرات نسخه های افراطی وهابیت و خشن از اسلام دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین موحدی، تولیت مدرسه علمیه اباصالح المهدی(عج) شهرستان زرقان، امروز در نشست بصیرتی و سیاسی که با حضور مبلغین، اساتید و طلاب، در این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: جریان های تکفیری و افراطی در پیرامون مرزهای سرزمینی کشورمان با اعتقاد به جهاد ابتدایی در رسیدن به اهداف خود هر تحرکی را جایز، مشروع و دینی بر شمرده و آن را گامی در برپاسازی نظام جهانی اسلام تفسیر می کنند!!

وی در ادامه بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که علف هرز تروریسم در محیط امنیتی کشور، سرنوشتی جز خشکیدن نداشته و  و همواره دوگانگی سیاست های غرب در حمایت آشکار از تروریسم نیابتی و فرقه ای افشاء شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی اضافه کرد: امروز عربستان سعودی در پناه سیاست های غیر مسئولانه کشورهای غربی بیشترین نقش را در تضمین صادرات نسخه های افراطی وهابیت و خشن از اسلام دارد.  آنها با ترکیب جنبش های رادیکالی و فرقه ای با تحرکات نظامی و تروریستی تلاش می کنند مشروعیت عملکردهای انحرافی این فرقه را در قالب قرائت های دینی مورد تائید قرار می دهند.

تولیت مدرسه اباصالح المهدی(عج) زرقان خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی توانسته از گرداب محدودسازی غرب و مهار انقلاب اسلامی از سوی قدرت ها به راحتی عبور کند و امروز در نقش یک قدرت منطقه ای، پیام انقلاب را به دنیا اعلام کند.

وی در پایان تاکید کرد: امروزه مبلغین و روحانیون ما با در اختیار داشتن تریبون ها و منبرها، باید معرفی جریان های افراطی و تکفیری ها را سرلوحه کار خود قرار دهند و نکاتی را که مقام معظم رهبری پیرامون مسئله نفوذ مطرح کرده اند، برای مردم تبیین کنند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha