جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دادن اخطاریه تخریب ۲۰ خانه و مسجد به مالکان فلسطینی

حوزه/ مقامات اسرائیلی روز گذشته، به ۲۰ مالک فلسطینی در یوتا به بهانه نداشتن مجوز ساختمان‌سازی، اخطاریه تخریب دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  imemc، مقامات اسرائیلی روز گذشته، 20 مالک فلسطینی در یوتا، واقع در تپه‌های جنوبی الخلیل را به بهانه نداشتن مجوز ساختمان‌سازی، مورد تهدید قرار داده و به آن‌ها اخطاریه تخریب ساختمان داده شد.

این منطقه در بخش سی در کرانه باختری اشغالی و تحت کنترل نظامی و مدنی ارتش اسرائیل قرار دارد. ساکنان فلسطینی بخش سی زیر سایه شوم تهدید دائمی تخریب و آوارگی قرار دارند، زیرا به مردم فلسطین به ندرت مجوز ساختمان‌سازی داده می‌شود و به همین سبب نیز آن‌ها اکثرا مجبورند خانه‌هایشان را مخفیانه و بدون مجوز بسازند.

به گفته رابط جبور، یک فعال اجتماعی، 16 خانه مسکونی فلسطینی، یک مسجد و 3 واحد خورشیدی در جنوب این منطقه اخطاریه‌ای مبنی بر تخریب از سوی ماموران صهیونیستی دریافت کرده‌اند. گفته می‌شود که واحدهای مربوطه زیر نظر سازمان‌های بین‌المللی بوده‌اند.

فعالان فلسطینی خواستار پایان دادن به تخریب دائمی منازل فلسطینیان شدند که بسیاری خانواده‌های فلسطینی را به ویژه در فصل سرما، بی‌خانمان و سرگردان ساخته است.

لازم به ذکر است که تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری و بیت‌المقدس در ماه‌های اخیر افزایش بی‌سابقه‌ای نشان می‌دهد و طبق شواهد و مدارک سازمان ملل صهیونیست‌ها در سال 2016 تاکنون 905 ساختمان فلسطینی را در سرزمین‌های اشغالی تخریب کرده‌اند که این آمار با توجه به رقم 453 خانه تخریب شده در سال 2015 افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha