جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر حمله اسرائیل به راهپیمایی بابانوئل ها در فلسطین اشغالی

حوزه/ نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور، تظاهرکنندگان مسیحی فلسطینی در لباس بابانوئل‌ را که قصد ورود به بیت‌المقدس داشتند، در بیت لحم مورد حمله قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از دیلی میل، نظامیان رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور،  تظاهرکنندگان مسیحی فلسطینی در لباس بابانوئل‌ را که قصد ورود به بیت‌المقدس داشتند، در بیت لحم مورد حمله قرار دادند. فلسطینیان خواستار ورود به اماکن مذهبی بیت‌المقدس را داشتند اما به دلیل اینکه اسرائیل برای آن‌ها مجوز ورود صادر نکرده بود، توسط نظامیان در ایست بازرسی کرانه باختری متوقف شدند.

نظامیان اسرائیلی برای جلوگیری از ورود راهپیمایان به سوی فلسطینیانی که پرچم‌های کشورشان را در دست گرفته و لباس بابانوئل به تن داشتن، گاز اشک آور شلیک کرده و گلوله های پلاستیکی شلیک کردند.

فرید الاطرش یکی از راهپیمایان گفت: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا برای اجرای مراسم مذهبی به بیت المقدس برویم. اینجا سرزمین مردم فلسطین است و حق ماست که بتوانیم به اینجا وارد شویم.

مونتر امیرا، یکی از برگزارکنندگان این راهپیمایی گفت: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که به تمام دنیا بگوییم اشغال و تروریسم دو روی یک سکه هستند و ما مردم فلسطین با تروریسم سازمان‌یافته از سوی اشغالگران روبرو هستیم و به مبارزه با اشغال نازیسم ادامه خواهیم داد.

از اکتبر 2015 تاکنون حدقل 231 فلسطینی در جریان خشونت‌ها در اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. از این تعداد 156 نفر به بهانه حمله به صهیونیست‌ها و سایرین در راهپیمایی‌ها به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha