چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اسرائیل سایت خبری مرتبط با مسجدالاقصی را بست

حوزه/ رژیم اسرائیل رسانه خبری کیوپرس را که بر روی اخبار بیت‌المقدس و مسجدالاقصی تمرکز داشت بست. مدیر این رسانه خبری نیز دیگر اجازه ورود به مسجدالاقصی را ندارد!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeastmonitor.com، رژیم صهیونیستی رسانه خبری کیوپرس که بر روی اخبار بیت‌المقدس و مسجدالاقصی تمرکز داشت را به طور کامل تعطیل کرد. دکتر حکمت نعمان، مدیر این رسانه خبری پس از اینکه هفته گذشته مورد بازجویی قرار گرفته و اجازه ورود به مسجد الاقصی را نیز از دست داد، به تازگی مطلع شده که ارتش اسرائیل خبرگزاری او را نیز ممنوع الانتشار کرده است.

او همچنین اجازه استفاده از وب‌سایت و صفحه فیس بوک این خبرگزاری را نداشته و هر گونه تخلفی در این زمینه منجر به بازداشت او خواهد شد. دستورات صادر شده توسط ارتش اسرائیل و نیروهای امنیتی صهیونیستی نشان می‌دهد که خبرگزاری کیوپرس منع فعالیت شده و کاملا بسته شده است.

محمد ابوعطا، یکی از خبرنگاران مسجدالاقصی، بیت‌المقدس و کارمند سابق کیوپرس در این باره گفت: هدف آنان خفه کردن صدای مسجدالاقصی، بیت‌المقدس و اماکن مذهبی مسلمانان و سانسور حقایق در حال وقوع در سرزمین‌های اشغالی است. رژیم اشغالگر می‌خواهد جنایاتش و نقشه‌هایش علیه بیت‌المقدس، مسجدالاقصی و اماکن مذهبی مسلمانان و مسیحیان در سرتاسر فلسطین را مخفی نگه دارد. خبرگزاری کیوپرس همیشه این جنایات را به عنوان یک  وظیفه و مسئولیت رسانه‌ای افشاء می‌کرد. اما به نظر می‌رسد که بی‌طرفی و حرفه‌ای بودن این رسانه خبری در انتشار حوادث، تصاویر و ویدئوها به مذاق مقامات اسرائیلی خوش نیامده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha