شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس مرکز اسلامی اهل بیت (علیهم السلام) هلند و جوانان شیعه ترک تبار هلندی با حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی

حوزه/ رئیس مرکز اسلامی اهل بیت (علیهم السلام) هلند و جوانان شیعه ترک تبار هلندی با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار  شیخ حسین آکای به همراه جوانان شیعه ترک تبار مرکز اسلامی اهل بیت(ع) هلند گفتند: باعث خوشحالی بنده است که جوانان اروپایی و به ویژه هلندی با حقیقت اسلام و مذهب حقه تشیع اثناعشری آشنا شده اند و به آن گرویده اند.

این مرجع تقلید در ادامه  با تأکید بر پیشبرد توأم سطح معرفتی از مذهب تشیع و انجام اعمال دینی، بیان داشتند: اگر انسان آگاهی کافی از معارف دینی نداشته باشد در ورطه انحراف دینی که بدترین نوع گمراهی هاست گرفتار می شود و اگر اعمال دینی کامل و دقیق انجام نشود راه به جایی نمی بریم.

معظم له در بخش دیگری ازسخنان خود با بیان پیوند ناگسستنی میان دین و اهل بیت (علیهم السلام) افزودند: اگر نماز نخوانیم و در عین حال به زیارت اهل بیت (علیهم السلام) برویم هیچ فایده ای ندارد.

در پایان این دیدار حضرت آیت الله  موسوی اردبیلی با دعای خیر برای همه مسلمانان شیعه جهان، پیشرفت روز افزون اسلام و مذهب حقه تشیع اثناعشری و حل مشکلات شیعیان در سراسر دنیا را از خداوند متعال مسئلت نمودند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار شیخ حسین آکای رئیس مرکز اسلامی اهل بیت (علیهم السلام) هلند با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده گزارشی از روند رو به رشد استقبال از اسلام و مذهب تشیع اثناعشری در کشور هلند ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha