چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله مدرسی

عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهر یزد، باهشدار نسبت به القاء شبهات از سوی دشمنان در ذهن مردم به ویژه جوانان، گفت: مسئولان با اتکا به قدرت نظام اسلامی و ملت ولایتمدار در برابر دشمن ایستادگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان به عنوان سخنران مراسم  یوم الله 13 آبان شهر دارالعباده یزد، سه رویداد مهم 13 آبان از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 42، کشتار دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در 1358 را تبیین کرد.

وی با تشریح برخی دشمنی های استکبار جهانی در طول 38 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نسل امروز را به افزایش بصیرت و آگاهی با هدف تعالی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های متعالی انقلاب فراخواند.


عضو فقهای شورای نگهبان، نقش تاریخ ساز و سرنوشت ساز دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و حضور در هشت سال دفاع مقدس را ستود و افزود: باید در قالب کتب درسی مسائل انقلاب و توطئه های دشمنان بازگو شود تا کفر جهانی نتواند از زوایای تاریک وارد شده و اهداف خود را دنبال نماید.

وی با یادآوری این مسأله مهم که دشمنان همواره سعی در القاء شبهات در ذهن مردم و مسئولان دارند، افزود: مسئولان باید با تکیه بر قدرت نظام و ملت ولایتمدار، نگاهشان را به خارج معطوف نکنند و بر اساس توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و کشور خدمت کنند.


حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با تأکید بر این مطلب که استکبار حتی توان فکر کردن به شکست‌های تاریخی خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی را ندارد، اذعان کرد:  هدف کنونی دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست های پیاپی، ترفند فریب و نفوذ از طریق وعده های دروغ برای کاهش مقاومت ملت و مسئولان است.

انتهای خبر/ ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha