دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست علمی

حوزه/ همزمان با ایام بزرگداشت علامه طباطبایی، نشست علمی با عنوان « نقش علامه در امتداد بخشی فرهنگی اجتماعی به فلسفه اسلامی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایام بزرگداشت علامه طباطبایی (رحمت الله علیه) نشست علمی با موضوع «نقش علامه طباطبایی در امتداد بخشی فرهنگی اجتماعی به فلسفه اسلامی» با حضور اساتید، صاحب نظران و کارشناسان از سوی مجمع عالی حکمت اسلامی برپا خواهد شد.

در این نشست علمی کارشناسانی همچون؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا و حجت الاسلام و المسلمین سید یدالله یزدان پناه به ارائه مباحث خود پیرامون «امتداد فلسفه اسلامی در شئون مختلف حیات انسانی»، «نقش علامه در امتدادبخشی فرهنگی اجتماعی و ذکر نمونه های از این امتداد بخشی» خواهند پرداخت.

دبیری علمی این نشست را حجت الاسلام والمسلمین علی امینی نژاد بر عهده خواهد داشت.

شرکت در این نشست برای عموم برادران و خواهران آزاد بوده و نشست علمی «نقش علامه طباطبایی در امتداد بخشی فرهنگی اجتماعی به فلسفه اسلامی» بصورت ویدیو کنفرانس همزمان در شعبه مشهد مجمع عالی حکمت اسلامی پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است، این نشست علمی روز پنج شنبه 20 آبان 1395 از ساعت 8:30 الی 11 در سالن اجتماعات مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha