سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
علی اکبر صافی

حوزه/ رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از برگزاری دومین دوره المپیاد علمی ویژه طلاب زبان آموز در دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر صافی، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این المپیاد در دو زبان انگلیسی و عربی برگزار می شود.

وی افزود: این المپیاد در سه مرحله و با همکاری معاونت بین الملل حوزه علمیه، دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، سازمان فرهنگ و ارتباطات و مؤسسه جامعة المرتضی علیه السلام برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صافی ادامه داد: اقدامات و تمهیدات لازم از جمله امضای تفاهم نامه همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) که در دیدار با رئیس این دانشگاه در شهریور ماه، انجام شده است.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این رابطه را دیدار های کمیته اجرایی المپیاد با نهاد ها و مراکز مرتبط با المپیاد عنوان کرد و گفت: اولین دیدار، دیدار با  نمایندگان معاونت بین الملل حوزه های علمیه حجج اسلام ضیایی و قوامی است که اهم نتایج حاصله از این دیدار همکاری این مرکز با معرفی اساتید شاخص برای شرکت در کمیته های طراحی سئوال و مصاحبه نهایی برگزاری دوره های تخصصی برای برگزیدگان المپیاد است.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) همچنین به دیدار کمیته اجرایی المپیاد با رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات قم، اشاره کرد و گفت: اعزام نفرات برتر المپیاد به کشورهای خارجی به عنوان مبلغ و رایزن فرهنگی از اهم توافقات با این سازمان است.

وی، سومین دیدار کمیته اجرایی را دیدار با حجت الاسلام حسینی عارف، رئیس مرکز آموزش زبان حوزه های علمیه اعلام کرد.

۳۱۳/۳۸

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha