جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرایی از زائران اربعین در مرز مهران

حوزه/ آستان قدس رضوی در قالب طرح مهر درخشان و از طریق ستاد اربعین این آستان مقدس، ایستگاه های صلواتی را برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران و مناطق اطراف آن پیش بینی کرده است.

محمد صادق مروارید، مدیرعامل شرکت نان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: طرح مهر درخشان از ابتدای امسال در راستای عمل به احکام هفتگانه رهبر معظم انقلاب در حکم تولیت آستان قدس رضوی طراحی شده است.

وی، متنعم شدن از محصولات آستان قدس رضوی را از جمله خدماتی دانست که در ایستگاه های صلواتی تعبیه شده ویژه زائران اربعین حسینی ارائه می شود، افزود: شرکتنان قدس رضوی قرار است در قالب طرح مذکور، 2 میلیون عدد کیک و 400 هزار عدد انواع کنسروجات را ویژه زائرانی که از اربعین باز می گردند، توزیع کند.

مروارید با اشاره به اعزام روزانه 4 تریلی محصولات رضوی افزود: نان قدس رضوی به عنوان یکی از شرکت های مطرح در عرصه صنایع غذایی، پیرو دستورات تولیت آستان قدس رضوی و در راستای کمک و خدمات دهی مناسب به زائران اربعین، نسبت به اعزام چندین تریلی محصولات این شرکت اقدام می کند.

وی تصریح کرد:  آستان قدس رضوی در قالب طرح مهر درخشان و از طریق ستاد اربعین این آستان مقدس، ایستگاه های صلواتی را برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران و مناطق اطراف آن پیش بینی کرده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha