پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نفوذ دشمن

حوزه/ مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری با تاکید بر این که ایران هیچ نیازی به آقا بالاسری آمریکا ندارد، گفت: امروز جریان نفوذ هدف خود را در اختیار گرفتن اصل انقلاب قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، سه شنبه شب در جمعی از فعالان فرهنگی و سیاسی مرکز استان یکی از مهم ترین اهداف جریان نفوذ در ابتدای پیروزی انقلاب را ضربه زدن به انقلاب دانست و گفت: اما امروز جریان نفوذ هدف خود را بر مبای در اختیار گرفتن اصل انقلاب قرار داده است.

وی با بیان این که جریان نفوذ چیز تازه ای نیست و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نیز وجود داشته است، افزود: اما امروز این جریان شکل و نحوه اجرای آن متفاوت شده است که این مسأله نیازمند هوشیاری و بصیرت بیشتری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که باید هوشیار باشیم که خدای ناکرده عناصر نفوذی در مناصب قدرت قرار نگیرند، افزود: اگر شاهد حضور نفوذی ها در مناصب حساس و کلیدی کشور باشیم هیچ قدرتی نمی تواند مانع تحقق توطئه های آنها شود.

وی با بیان این که دشمن تلاش می کند با تکیه بر موضوع حساسیت زدایی به عنوان یکی از مصادیق نفوذ اهداف و برنامه های خود را به تدریج عملی کند، تصریح کرد: متأسفانه امروز با گذشت زمان برخی واژه ها که از ابتدای پیروزی انقلاب ارزش بود، امروز نسبت به آن بی توجهی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با بیان این که دشمن همه توان و سرمایه خود را برای کمرنگ کردن فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: اما ملت ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی هیچ گاه نخواهند گذاشت این فرهنگ اصیل و انقلابی در جامعه کمرنگ شود.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) با تأکید بر این که نباید بگذاریم برخی واژه ها در کشورمان آسیب پذیر شده و به فراموشی سپرده شود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در 37 سال اخیر ثابت کردند که هیچ نیازی به آقا بالاسر ندارند، اما متأسفانه برخی ها در کشور طوری رفتار می کنند که گویا حتی برای کوچکترین کار نیز باید از کدخدا اجازه بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی، آمریکا را کشوری جنایت کار و با پیشینه تاریخی ظلم و ستم در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز ملت های جهان با تأسی از مردم استکبار ستیز ایران اسلامی در برابر ظلم و استبداد قیام کرده اند، گفت: ملت بزرگ ایران با همه توان در برابر جنایات و ظلم جهانی آمریکا خواهند ایستاد و از آزادی و آزادگی دفاع خواهد کرد.

مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، هدف نهایی آمریکایی ها از دخالت در امور کشورهای منطقه و حمایت از گروه های تروریستی را ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هوشیارتر و با بصیرت تر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب حضور دارد و اجازه کوچکترین تحرک به دشمنان نظام را نخواهد داد.

وی با بیان این که ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران اسلامی همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می داند، تصریح کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر، اصلی ترین دشمن صلح و امنیت جهانی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha