شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس علماء صور

حوزه/ شیخ علی یاسین در دیدار با هیئتی فلسطینی گفت: مقاومت در هر جا که باشد قطب نمای آن فلسطین است و هرکس خلاف این مطلب را بگوید از مساله فلسطین منحرف شده است.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه» رئیس انجمن علماء صور لبنان شیخ علی یاسین در دفتر خود با گروهی از هیئت اسلامی فلسطین به ریاست شیخ سعید قاسم دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه مخصوصا مساله فلسطین گفتگو کردند.

شیخ یاسین در این دیدار گفت: شهدای مقاومت در واقع شهدای آرمان فلسطین اند زیرا مقاومت در هر جا که باشد قطب نمای آن فلسطین است و هرکس خلاف این مطلب رابگوید از مساله فلسطین منحرف شده است.

با تاکید بر اینکه بیانیه بالفور با اولین شلیک مقاومت علیه صهیونیست ها از بین رفت گفت: این نقشه امریکایی صهیونیستی که برای هیمنه دشمن بر منطقه طراحی شده، به همت مقاومت شکست خواهد خورد.

کسانی که به بیگانگان چشم امید دوخته اند، متوهم اند

وی افرادی را که منتظر خیر از طرف بیگانگان می باشند متوهم خواند و گفت: خیر جز از طریق مقاومت حاصل نمی شود و همه باید در کنار محور مقاومت بایستند و از آن حمایت کنند چرا که مقاومت تنها به آزادی لبنان و نوار غزه اکتفا نمی کند بلکه هدف ما آزاد سازی کل فلسطین از چنگال صهیونیست هاست.  

وی تمام گروه های و گردان های فلسطینی را به تقویت و ترویج وحدت فرا خواند و تاکید کرد: تنها وحدت و مقاومت است که فلسطین را آزاد می کند.

شیخ سعید قاسم نیز در این نشست با ابراز امیدواری از این که دوره جدید لبنان با ریاست میشل عون سبب بهتر شدن وضعیت پاهندگان در اردوگاه های فلسطینی شود گفت: برای مردم و ارتش و مقاومت لبنان دستاوردها و امنیت و سربلندی روز افزون را آرزو می کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha