جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: حضور میشل عون در رأس حکومت بسیاری از نگرانی ها و مشکلات را برطرف کرد؛ ما در دوره جدید سعی داریم کشور را نجات دهیم و بحران ها را حل و فصل کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: حضور میشل عون در رأس حکومت بسیاری از نگرانی ها و مشکلات را برطرف کرد؛ چرا که وی ضامن و پشتیبان کشور است. ما در این دوره جدید سعی داریم کشورمان را نجات دهیم و بحران ها را حل و فصل کنیم و لبنان را در مقابل خطر تکفیری ها حفظ و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی را برطرف سازیم.

شیخ قاووق به حملات تحریک آمیز عربستان سعودی علیه حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: اگر این حمله با هدف تضعیف سیاسی حزب الله صورت گرفته که با شکست مواجه شد؛ چرا که حزب الله بعد از انتخابات ریاست جمهوری لبنان ثابت کرد که از نظر سیاسی بسیار قوی است و اگر با هدف ممانعت مردم از تایید مقاومت صورت گرفته است، باز هم شکست خورده است؛ چرا که قدرت مردمی و سیاسی حزب الله بیش از پیش افزایش یافته است و اگر با هدف محاصره مقاومت و تضعیف نظامی آن صورت گرفته، میادین جنگ را ببیند که مزدوران آن ها چگونه شکست می خورند. مقاومت روز به روز قوی تر و قدرتمند تر می شود.

وی تاکید کرد: توطئه انتقال داعش از موصل به سوریه، تهدید جدی و راهبردی برای تمامی لبنانی هاست و به همین خاطر ما هرگز در مقابله با خطر پیش رو هیچ سستی و کوتاهی نخواهیم کرد؛ به ویژه که نقش مجرمانه آمریکا در هماهنگی برای انتقال داعش از عراق به سوریه مشهود و ثابت گردیده و این حقیقت جنگی است که دشمنان سوریه و لبنان در آن داخل شدند و ما برای دفاع از خانواده، کشور و مقدساتمان وارد این جنگ می شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha