چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد ارومیه

حوزه/معاون تهذیب حوزه‌ علمیه استان آذربایجان‌غربی از برگزاری سلسله همایش های «حوزه و طلبه انقلابی» در مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: پس از برگزاری مراسمات اربعین حسینی، برنامه‌ای تحت عنوان تبیین شاخصه های«طلبه و حوزه انقلابی» در آذربایجان غربی برگزار می شود.

 معاون تهذیب حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی افزود: در این برنامه که به مدت سه روز در تمامی مدارس علمیه استان برگزار می شود، حجت الاسلام سعید طالبی نیا، مدیر کل اروپا و آمریکای مجمع جهانی اهل بیت(ع) سخنرانی کرده و به پرسش های طلاب پاسخ می دهد.

 وی تصریح کرد: این برنامه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای لزوم تربیت طلبه و حوزه انقلابی برگزار می شود، چراکه ایشان فرمودند:« نظام جمهوری اسلامی ایران از حوزه های علمیه متولد شده و مادر نمی تواند نسبت به فرزند خود بی تفاوت باشد».

 حجت‌الاسلام ارشاد  ادامه داد: بنابراین با هدف آشنایی طلاب جوان و نسل جدید انقلاب با آموزه های انقلاب اسلامی و آشنایی آنها با آرمان های امام خمینی(ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و اینکه طلاب با اهداف نظام و عوامل پیروزی آن آَشنا شوند، این دوره برگزار می شود.

 معاون تهذیب حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی افزود: بی شک برگزاری چنین برنامه هایی سبب داشتن حوزه های انقلابی و پویا و تربیت طلاب بسیجی، ولایتمدار و انقلابی می شود.

  حجت الاسلام ارشاد افزود: امیدواریم با تشریح و تبیین موضوعاتی همچون«طلبه و حوزه انقلابی» شاهد آشنایی بیش از پیش طلاب با مبانی ولایت فقیه باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha