شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کیانی ، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که برخی از مدارس علمیه نزدیک به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، میزبان طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه هستند، گفت: مدارس علمیه اهواز، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، هویزه و... این آمادگی را دارند که از طلاب و روحانیونی که قصد تشرف به کربلای معلا را داشته باشند، پذیرایی کرده و چند روزی را میزبانشان باشد.

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که استان خوزستان از دیرباز تا کنون، به میهمان نوازی شهره بوده است، اظهار داشت: همانگونه که استان خوزستان در تعطیلات نوروزی میزبان و پذیرای زئران سرزمین نور است، در ایام اربعین حسینی نیز، پذیرای زوار اباعبدالله الحسین(ع) می باشد.

وی با بیان این که حوزه علمیه خوزستان، از چند روز پیش تا پایان اربعین حسینی، آماده پذیرایی و استقبال از طلاب و روحانیون سراسر کشور است، گفت: مدارس علمیه اهواز، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، هویزه و شهرهای نزدیک به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه این آمادگی را دارند که از طلاب و روحانیونی که قصد تشرف به کربلای معلا را داشته باشند، پذیرایی کرده و چند روزی را میزبانشان باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به راه اندازی موکب های پذیرایی، توسط طلاب برخی مدارس علمیه کلانشهر اهواز و دیگر شهرستان ها، گفت: با توجه به اینکه مردم ولایتمدار اهواز چند سالی است که طرح با برکت پذیرایی از زائران حسینی از محرم تا صفر را در اقصا نقاط شهر اجرا می کنند، طلاب و روحانیون حوزه علمیه خوزستان نیز به رسم این طرح معنوی، اقدام به برپایی چندین موکب در سطح شهرستان های این استان کرده اند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام کیانی، در پایان با اشاره به سفر گروهیِ طلاب خوزستانی به کربلا، اظهار داشت: به یاری خداوند متعال ۲ هزار طلبه خوزستانی، در گروه های مختلف راهی «الی طریق الحسین» می‌شوند که البته قریب به یک هزار نفر آنها حرکت کرده و مابقی طلاب نیز تا یکی دو روز آینده حرکت می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha