سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سردار احمدی فرمانده سپاه قم

حوزه/ ما بر دستان شهدا بوسه می‌زنیم چون با جانفشانی آنها سرافراز شده‌ایم و اگر این کار را نکنیم مجبور می‌شویم بر روی پوتین سربازان متجاوز بوسه بزنیم و شاهد خاری و خفت ارزش‌های خود باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار غلام‌رضا احمدی امشب در یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم با بیان اینکه یک تشکر به همه شهیدان بدهکاریم که ما را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی سرافراز کردند، گفت: فرمانده مفلوک رژیم بعث عراق در اوج هیجان خود در هنگام حمله به ایران در مصاحبه خود گفته بود که هفته دیگر در تهران خواهم بود ولی امروز با رشادت شهدا شاهد تحقق این وعده‌ها نیستیم.

وی بیان کرد: امروز که با سرافرازی زندگی می‌کنیم باید بر دستان رزمندگان و جانبازان و تربیت‌کنندگان شهدا بوسه بزنیم و به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: ما این بوسه را می‌زنیم چون با جانفشانی شهدا سرافرازیم و اگر این کار را نکنیم مجبور می‌شویم بر روی پوتین سربازان متجاوز بوسه بزنیم و شاهد خاری و خفت ارزش‌های خود باشیم.

سردار احمدی گفت: ارتش متجاوز مفلوک بعثی با فاصله کوتاهی از جنگ هشت ساله به نزدیک‌ترین حامی خود یعنی کویت تجاوز کرد که شاهد جنایت‌های بسیاری در کویت توسط آنها بودیم و اگر امروز ملت ما سربلند است لازم است نه تنها بر خاک شهدا بلکه بر خاک خانه و کوچه شهید پروران بوسه بزنیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha