دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آيت الله اردبيلي

حوزه/ شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پيامي ارتحال عالم رباني، آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی را موجب تأسف و تأثر عمیق دانست و يادآور شد: این عالم خستگی‌ناپذیر یکی از همراهان امام راحل(ره) قبل و بعد از انقلاب و از عالمان ولایت‌مدار و یاوران رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، شورای عالی حوزه علمیه خراسان در پيامي ارتحال عالم رباني، آیت‌الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی را موجب تأسف و تأثر عمیق دانست و يادآور شد: این عالم خستگی‌ناپذیر یکی از همراهان امام راحل(ره) در قبل و بعد از انقلاب و از عالمان ولایت‌مدار و یاوران رهبر معظم انقلاب بود.

در اين پيام آمده است: حضور بارز ایشان در صحنه‌های مبارزه با حکومت طاغوت، جنگ تحميلی و پذیرش مسئولیت‌های حساس نظام به‌عنوان دادستان کل کشور، ریاست دیوان عالی، ریاست قوه قضاییه و همراهی صميمانه با مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در طول این سال‌ها کاملا مشهود بود.

عمر شريف این خدمتگزار نظام و انقلاب كه در اشاعه فرهنگ و ترویج معارف  غني اهل‌بيت(ع) با تربيت تعداد کثیری از طلاب عالم و فاضل و تأليف آثار ارزشمند علمي سپری گردید، مقارن با ایام سوگواری حضرات معصومین‌(ع) خاتمه یافت.

شوراي عالي حوزه علميه خراسان در پيام خود با ابراز تألم و تأثر، مصيبت وارده را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مقام معظم رهبری‌، بيت شريف آن مرحوم، شاگردان، ارادتمندان و ساير بازماندگان تسليت و تعزيت گفته و از خداوند متعال براي روح ملكوتي ایشان علو درجات و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل آرزومند كرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha