جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ آل خلیفه در میان مردم هیچ مشروعیت و محبوبیتی ندارند و البته این نظام دیگر راه بازگشتی میان مردم ندارد و نمی تواند مشروعیت قانونی و سیاسی خود را به مردم تحمیل کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اظهارات اخیر خالد احمد وزیر کشور آل خلیفه را نوعی غوغای رسانه ای و به دور از دیپلماسی حرفه ای دانست و افزود: اظهارات خالد احمد نشان می دهد آل خلیفه تا چه میزان از بحران عدم مشروعیت در کشور رنج می برند و ما از جامعه بین الملل می خواهیم به اجرای همه پرسی مردمی در بحرین کمک کنند تا این مرم بتوانند سرنوشت و نظام سیاسی مورد نظر خود را تعیین کنند.

الوفاء ادامه داد: نظام آل خلیفه خود می داند تا چه اندازه فاقد مشروعیت است و با توسل به کشتار و سرکوب مردم تلاش می کند اراده خود را بر واقعیت های موجود تحمیل کند.

خالد احمد به تازگی در یک دیدار رسانه ای گفته بود که بیشتر مردم بحرین پیرو ولایت فقیه نیستند تا به اتهام زنی های برنامه ریزی شده آل خلیفه نسبت به ساکنان اصیل بحرین دامن زده باشد و بار دیگر ادعا کند که انقلابیون بحرین به کشور خود وفادار نیستد و به مرجعیت دینی و سیاسی ایران وابسته هستند.

جریان الوفاء خاطر نشان کرد: اظهارات آل خلیفه اتهاماتی است که هدف از آن فرار از این واقعیت است که آل خلیفه در میان مردم هیچ مشروعیت و محبوبیتی ندارند و البته این نظام دیگر راه بازگشتی میان مردم ندارد و نمی تواند مشروعیت قانونی و سیاسی خود را به مردم تحمیل کند و از این رو هر از چند گاهی موضوع موهوم دخالت ایران را مطرح می کند تا راهی برای توجیه دیکتاتوری و خشونت و سرکوب مردم بیابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha