سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حکمت نامه فاطمی

حوزه/ معاون فرهنگی و هنری موسسه درالحدیث از انتشار حکمت نامه فاطمی تالیف آیت الله محمدی ری شهری خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در گفت وگو با خبرگزاری«حوزه»،‌گفت: کتاب حکمت نامه فاطمی از مجموعه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث که به همت آیت الله محمدی ری شهری تدوین شده است به زودی منتشر می شود.
وی افزود: این کتاب در حجمی بالغ بر 800 صفحه مجموعه سخنان و خطبه های به یادگار مانده از صدیقه طاهره زهرای مرضیه سلام الله علیهاست که به زودی  منتشر و در اختیار علاقمندان به حضرتش قرار خواهد گرفت .
معاون فرهنگی دارالحدیث بیان کرد: از سال قبل بنا بر این گذاشتیم که سالنامه های نور که هرساله به احادیث اهل بیت علیهم السلام مزین می شوند را به کلام نورانی و هدایتگر یک معصوم اختصاص دهیم. لذا سررسید سال 1395 را به احادیث پیامبر اکرم (ص) اختصاص داده و با عنوان سالنامه حدیث نبوی نورمنتشر ساختیم . وی تصریح کرد: با عنایات حضرت حق برای سال 1396 سالنامه حدیثی  نور با عنوان سالنامه حدیث علوی نور  آماده و چاپ شده است که به زودی به بازار عرضه می شود.
حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا در پایان اظهار امیدواری کرد ملت عزیز و سربلند ایران همواره در تأسی به اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سخنان هدایتگر آنان پیشگام بوده و سعادت دنیا و آخرت خود را از این طریق تضمین نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha