پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام احسان الله محمدی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: هدایت فکری، سیاسی و بصیرت افزایی برعهده روحانیت است و این قشر باید مراقب نقشه ها و حیله های دشمنان علیه انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام احسان الله محمدی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان، در نشست بصیرتی، سیاسی با محوریت وظایف طلاب بسیجی در جامعه که در شهرستان اردستان برگزار شد، گفت: برای قضاوت در مورد ماجرای کربلا و عدم نصرت امام(ع) از سوی کوفیان باید به مطالعه تاریخ پرداخت و به مسائل داخلی کشور آگاهی و بصیرت کامل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه ها باید با تمام توان خود در مراکز علمی از اسلام و انقلاب دفاع نمایند و به هیچ وجه اجازه ندهند ایادی آمریکا در این دو مرکز نفوذ کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در ادامه اظهار کرد: هدایت فکری، سیاسی و بصیرت افزایی برعهده روحانیت است و این قشر باید مراقب نقشه ها و حیله های دشمنان علیه انقلاب باشند.

حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره به وظیفه طلاب در دفاع از اصول تغییر ناپذیر انقلاب، خاطرنشان کرد: طلاب باید آگاه باشند که دشمنان منتظر چند مطلب از سوی ما هستند، اول اینکه ما از سلاح و سرمایه نظامی خودمان غافل شویم، دوم سازش و نرمش با دشمنان است و سوم ایجاد فشار و رنج و زحمت برای مردم ما را می خواهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha