سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست مدیر ارزیابی معاونت آموزش با مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ استاد حکم دار در مدارس علمیه استان خوزستان مشغول به تدریس هستند که إن‌شاءالله این تعداد در آینده‌ای نزدیک افزایش چشم‌گیری خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدی جوزانی، مدیر اداره ارزیابی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در راستای بررسی وضعیت اساتید حوزه علمیه خوزستان به خوزستان سفر کرد.

وی در این سفر ۲ روزه که با هدف بررسی وضعیت اساتید حوزه علمیه خوزستان انجام شد، دیدارهایی با مدیران و معاونین آموزش حوزه علمیه خوزستان داشت.

بنا بر این گزارش، بازدید از مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و نشست با کادر مدیریتی این مدرسه یکی از برنامه‌های مدیر اداره ارزیابی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، در سفر به خوزستان بود که در این نشست پیرامون چگونگی ارزیابی اساتید و شیوه‌های آن بحث و گفتگو شد.

همچنین «جلسه با معاونین آموزش مدارس علمیه خوزستان» و «نشست با مدیر حوزه علمیه این استان» از دیگر برنامه‌های مدیر اداره ارزیابی اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور در اهواز بود.

گفتنی است در نشست حجت‌الاسلام جوزانی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، پیرامون حق‌التدریس‌های اساتید بحث و پیشنهاد شد که «با توجه به تورم و حق‌التدریس اساتیدی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند، حق‌التدریس اساتید مدارس علمیه نیز افزایش یابد».

لازم به ذکر است بنا به گفته مسئول امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه خوزستان، هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ استاد حکم دار در مدارس علمیه استان مشغول به تدریس هستند که إن‌شاءالله این تعداد نفرات در آینده‌ای نزدیک افزایش چشم‌گیری خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha