پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علوی ، وزیر اطلاعات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، گفت: دشمنان برای ایجاد رعب و وحشت میان ملل مسلمان، گروه‌های تکفیری را راه‌اندازی کرده‌اند، اما بدانند که مردم مسلمان پیام اباعبدالله الحسین(ع) یعنی «هَيْهاتِ مِنّا الذلَّة» را به‌خوبی فرا گرفته و شهدای حله، با خون خود، این پیام را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در آیین تشییع شهدای حله، ضمن تسلیت این فاجعه به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) و همچنین خانواده‌های داغدار این شهیدان، با بیان اینکه شهدای حادثه تروریستی حله در ضیافت و زیارت اباعبدالله الحسین(ع) بودند که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار داشت: شیعه این شهادت و ایثارگری را با افتخار در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

وزیر اطلاعات، شهادت جزئی از فرهنگ و اخلاق شیعیان دانست و بیان داشت: بنا به فرموده معصوم(ع) «أَشْرَفَ الْمَوْتِ قَتْلُ الشَّهَادَة شهادة ؛ شرافتمندانه ترين مرگ، شهادت است» و جان‌باختگان حادثه حله، با شوقی که برای زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) داشتند، به کربلا رفتند و بدان ترتیب، جام شهادت را سر کشیدند.

وی با بیان اینکه ملت شیعیِ ایران، هیچ‌گاه تسلیم ظلم و ستم نخواهند شد، گفت: حرف و سخن ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل سعود این است که بدانید شهادت برای ما شیعیان حسین(ع) افتخاری بزرگ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی، با تأکید بر اینکه گروه‌های تکفیری، ساخته حکومت منحوس آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند، بیان داشت: دشمنان برای ایجاد رعب و وحشت میان ملل مسلمان، گروه‌های تکفیری را راه‌اندازی کرده‌اند، اما آنان بدانند که مردم مسلمان پیام اباعبدالله الحسین(ع) یعنی «هَيْهاتِ مِنّاالذلَّة» را به‌ خوبی فرا گرفته و شهدای حادثه حله، با خون خود، این پیام را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha