جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرهادی نژاد ، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به اعزام بیش از ۳۶۰ مبلغ به کشور عراق در راهپیمایی میلیونی اربعین، اظهارداشت: این تعداد نفرات در موکب‌های مسیر نجف تا کربلا مستقر شده و به انجام فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام بیش از 360 مبلغ به کشور عراق در راهپیمایی میلیونی اربعین، اظهارداشت: این تعداد نفرات در موکب‌های مسیر نجف تا کربلا مستقر شده و به انجام فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف مبلغین عراقی‌ها بودند، گفت: تعداد از مجموع ۳۶۰ مبلغ اعزامی به عراق، ۱۲۰ نفر آنها از استان خوزستان و مابقی آنها از دیگر قم بودند که در هر مبلغ در مدت‌زمان ۵ روز، فعالیت‌های تبلیغی خود را ادامه می‌داد.

حجت‌الاسلام فرهادی نژاد، با بیان اینکه مبلغین اعزامی، مسلط به زبان عربی بودند، تصریح کرد: برپایی نمازهای جماعت، حضور در مواکب جهت خدمت گذاری به زائران اربعین حسینی، تبلیغ چهره به چهره و پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، بخشی از فعالیت‌های مبلغین اعزامی به عراق بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، با بیان اینکه موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه تا پنجم آذرماه جاری در مرز چذابه مستقر است، گفت: در مدت‌زمان خدمت‌رسانی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان به زائران اربعین حسینی، روزانه قریب به ۱۰ هزار نفر اطعام می‌شوند که إن‌شاءالله مورد قبول درگاه خداوند متعال واقع شده باشد.

وی در پایان  در پایان اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در اربعین حسینی، بیش از ۵۶۰ مبلغ به مرزهای زمینی خوزستان و کشور عراق اعزام کرده است، اظهارداشت: لازم است از معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه خوزستان، که عهده‌دار و برنامه‌ریز اعزام مبلغان به کشور عراق بودند، کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم و امید است همچون گذشته روابط این دو نهاد با یکدیگر در سطح مطلوبی ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha