پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشن تلبس طلاب اهوازی

حوزه/ همزمان با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، جمعی از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آیین تلبس طلاب این مدرسه علمیه، اظهار داشت: هم‌زمان با میلاد رسول گرامی اسلام(ص)، آیین تلبس طلاب مدرسه علمیه با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه در آیین تلبس طلاب، جمعی از سربازان امام زمان(عج)، به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند، گفت: إن‌شاءالله قرار است علاوه بر مراسم عمامه گذاری، از طلاب برتر مدرسه حضرت ولی عصر(عج) نیز تقدیر به عمل می آید.

حجت‌الاسلام موسوی، اصلی‌ترین وظایف طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت را «تبلیغ» عنوان کرد و افزود: مهم‌ترین وظیفه طلبه پس از تلبس، خدمت به شریعت اسلام با تبلیغ سیره نبوی است که خوشبختانه طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز با جدیت این مهم را پیگیری کرده و می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، در پایان بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۲۵۰ طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: در سطح دو ۱۲۰ طلبه و در سطح سه نیز ۱۳۶ طلبه مشغول به تحصیل هستند که از مجموع طلاب سطح۳ به طور روزانه ۵۰ نفر در کلاس‌های درس تخصصی شرکت می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha