پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کعب عمیر ، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق شهر الوان

حوزه/ حجت‌الاسلام کعب عمیر با تاکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به حوزه های شهرستان ها، تصریح کرد: توسعه و تقویت حوزه های شهرستان ها سدی در برابر هجمه های دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، در آیین عمامه گذاری طلاب این مدرسه، اظهارداشت: هم‌اکنون حدود ۶۰  طلبه در مدرسه امام صادق(ع) شهرستان الوان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۲۰ نفر مشغول به انجام فعالیت‌های تبلیغی هستند.

وی با اشاره به نقاط تبلیغی مد نظر مبلغان، گفت: مدارس، مناطق محروم و روستاهای حاشیه شهر الوان، بخشی از نقاط تبلیغی مد نظر ۲۰ مبلغ این مدرسه علمیه است که به صورت هفتگی در آنجا حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام کعب عمیر، با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۴ استاد، در این مدرسه مشغول تدریس هستند، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی مدرسه، تربیت اساتید و کارشناسان عرصه آموزش و پژوهش است تا إن شاءالله در زمینه تأمین اساتید، خودکفا شویم.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهر الوان، با اشاره به رویکرد پژوهش محوری در این مدرسه، گفت: با تلاش‌هایی که از سوی معاونت پژوهش مدرسه صورت گرفته، خوشبختانه در سال جاری ۴۷ مقاله علمی از سوی طلاب به رشته تحریر در آمد و به جشنواره استانی علامه حلی ارسال شد.

وی با انتقاد برخی کاستی‌های موجود، اظهارداشت: علی رغم همه برنامه‌های خوبی که در مدرسه امام صادق(ع)  اجرا می شود، اما با وجود هجمه‌های گسترده فکری دشمن، متأسفانه هم‌اکنون ساختمان مجزایی برای طلاب شهر الوان وجود ندارد تا  به‌راحتی در آنجا تحصیل کرده و به انجام فعالیت‌های پژوهشی‌ بپردازند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha