جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشییع شهدا

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، پیکر مطهر ۳۷ شهید تن از شهدای مظلوم حمله تروریستی حله عراق، با حضور گسترده علما، روحانیون و امت انقلابی و ولایت مدار، در اهواز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، در سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع )، پیکر مطهر 37 شهید مظلوم حمله تروریستی حله عراق، پیش از ظهر امروز با حضور هیئتی به نمایندگی از مقام معظم رهبری به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین تقوی‌، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، وزرای اطلاعات و کشور به نمایندگی از رئیس جمهور و هیئت دولت، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، علما، مسئولان استانی، روحانیون، خانواده های معظم شاهد، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، در اهواز تشییع شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با عزاداری و سینه زنی در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، پیکر این شهدای والامقام را از حسینیه عاشقان ثارالله تا چهار راه سلمان فارسی اهواز تشییع کردند.

تشییع کنندگان پیکر مطهر شهدای مظلوم حله همچنین با سردادن نداهای لبیک یا حسین(ع)، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا خامنه ای آمادگی خود را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و ارزش های والای اسلام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

پیکر این شهدای والامقام پس از تشییع و اقامه نماز به امامت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برای خاکسپاری به گلزار شهدای اهواز، حمیدیه و شادگان منتقل شدند.   26 نفر از این شهدا در اهواز ، 10 نفر در حمیدیه و یک نفر  هم در شادگان به خاک سپرده  می شوند .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha