شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: دشمنان اسلام ناب و معارف اهل بیت(ع) دست در دست هم داده اند که به گمان خود محبت میان مردم و اهل بیت(ع) را کم کنند؛ در حالی که محبان اهل بیت و امام حسین علیه السلام در طی تاریخ برای زیارت این امام همام دست ها وجان ها داده اند و هیچ شرایطی موجب کمرنگ شدن عشق و علاقه به سیدالشهدا نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی عصر امروز در گرامیداشت شهدای فاجعه تروریستی حله و جانباختگان تصادف قطار تبریز-مشهد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر، گفت: در قرآن کریم آمده است: کسانی که از خانه خود برای رضای الهی خارج می شوند و در این راه جانشان را از دست می دهند، خداوند اجرا آنها را می داند و آن را ادا می کند.
* عظمت اربعین خاری در چشم دشمان است
وی با اشاره به شهادت شماری از زائران اربعین حسینی در عملیات تروریستی حله گفت: اربعین امسال نسبت به سال های گذشته ویژگی و شکوه خاصی داشت؛ چیزی که دشمنان اهل بیت(ع) آن را بر نمی تابیدند. حضور ده ها میلیون زائر امام حسین علیه السلام با این عظمت و شکوه و خدمت رسانی مردم عراق به این زائران، خاری در چشم امریکا و صهیونیست و وهابیت و داعش است که برای تحت تأثیر قرار دادن آن هر کار تروریستی ای را انجام می دهند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با بیان این که این حرکت عظیم دینی در کشوری اتفاق افتاد که در حال جنگ و نابودی دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) است، گفت: حرکت بزرگ اربعین و پذیرایی از زائران حسینی الگوی کامل سبک زندگی اسلامی است؛ سبکی که دشمنان زیادی دارد که نمی توانند آن را تحمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام ناب و معارف اهل بیت(ع) دست در دست هم داده اند که به گمان خود محبت میان مردم و اهل بیت(ع) را کم کنند؛ در حالی که محبان اهل بیت و امام حسین علیه السلام در طی تاریخ برای زیارت این امام همام دست ها وجان ها داده اند و هیچ شرایطی موجب کمرنگ شدن عشق و علاقه به سیدالشهدا نخواهد شد و بازماندگان شهدای فاجعه تروریستی حله نیز بر این مسئله تأکید کردند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: مردم پای عهد خود را اهل بیت(ع)  ایستاده اند و دشمن بداند نور اهل بیت(ع) روشن شده و هیچ گاه خاموش نخواهد شد و راه زیارت آنها باز شده و هیچگاه بسته نخواهد شد و حرم امام حسین علیه السلام هیچگاه از زائر خالی نخواهد گشت.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با بیان این که شهدای این حادثه تروریستی به مقام والایی دست یافته اند، گفت: پاسخ این ددمنشی ها را رزمندگان اسلام در میدان های جنگ خواهند داد.
* بی تردید حادثه قطار مشهد، نتیجه سوء مدیریت بود
وی در ادامه به حادثه دلخراش تصادف قطار مشهد و جانباختن زائران امام رضا علیه السلام گفت: بدون تردید این حادثه نتیجه سوء مدیریت بود که از مسئولان می خواهیم که بدون عجله و با دقت و بر اساس قانون، با کسانی که در این حادثه کوتاهی کرده و عمداً یا سهواً مقصر بودند، برخورد کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha