جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی تصریح کرد: از مسئولین دولتی می‌خواهد با مدیریت و برنامه‌ریزی حفظ امنیت زوار حسینی در خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه دلخراش انفجار تروریستی در حله عراق به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار حادثه دلخراش و غم انگیز شهادت جمعی از زوار حسینی در انفجار تروریستی و جنایت کور مزدوران استکبار، بار دیگر اوج وحشیگری و خونخواری تکفیری‌های داعشی را نشان داد .آنان که توان دیدن عظمت و اقتدار راهپیمایی میلیونی اربعین را نداشتند در اقدامی بیرحمانه ‌زهر کینه خود را ریختند تا باز هم مظلومیت شیعیان و ظلم وسبعیت خود را آشکار کنند.

ظلمی که امروز در اقصی نقاط جهان در پناه حمایت آشکار استکبار و صهیونیسم بر مسلمانان عراق، بحرین، افغانستان، پاکستان، نیجریه و یمن وارد می‌شود آتش خشم و زبونی تکفیری‌ها و تروریست‌ها از حضور پر شور و بصیرت عزاداران حسینی در حمایت از دین خداست و همچنان پاسخ ما به این کینه‌ها و جنایت‌ها «موتوا بِغَيظِكُم» است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی، از مسئولین دولتی می‌خواهد: با پیگیری هرچه سریعتر در شناسایی و احراز هویت مصدومان و شهدا، از درد و آلام خانواده‌های آنان بکاهد و با مدیریت و برنامه‌ریزی حفظ امنیت زوار حسینی در خارج از کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

خداوند انشاءالله شهدای عزیز این حادثه خونین را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و مجروحان و مصدومان را شفای عاجل عنایت فرماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha