پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، ضمن محکوم کردن جنایت گروه تکفیری داعش در شهر حله عراق، تصریح کرد: برگزاری با شکوه و جلال اربعین حسینی امسال و اجتماع چندین میلیونی زائران سیدالشهدا(ع) بر یزیدیان زمان گران آمد تا جایی که درصدد برآمدند با جنایتی هولناک از زائران مرقد مطهرش انتقام بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ضمن محکوم کردن جنایت گروه تکفیری داعش در شهر حله عراق، شهادت جمعی از زائران خوزستانی را تسلیت گفته و پیامی بدین مناسبت صادر کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ابتدای این پیام، با بیان اینکه برگزاری باشکوه اربعین حسینی، برای دشمنان گران تمام شده است، اظهار داشت: برگزاری با شکوه و جلال اربعین حسینی امسال و اجتماع چندین میلیونی زائران آن امام همام بر یزیدیان زمان گران آمد تا جایی که درصدد برآمدند با جنایتی هولناک از زائران مرقد مطهرش انتقام بگیرند و آنان را به خاک و خون کشند.

امام جمعه اهواز در ادامه آورده است: «انّا لله و انّا الیه راجعون»، لعنت ابدی بر قاتلان سالار شهیدان و لعنت و ننگ ابدی بر قاتلان زائران آن حضرت و لعنت و نکبت بر وهابیت شجره ملعونه پایه‌گذار این‌همه جنایت در دنیا باد.

آیت‌الله موسوی جزایری، با درود بر روان پاک شهدای این حادثه تصریح کرد: درود خدا بر پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) به‌ویژه عزیزانی که در این راه نورانی جان باختند و به خیل شهیدان پیوستند. خواهرانی که مهمان سرور خود فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) شدند و برادرانی که با شهادت به حریم والای حسینی ره یافتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان پیام تسلیت خویش، آورده است: این‌جانب با حزن و اندوه فراوان به بازماندگان گران‌قدرشان تسلیت عرضه داشته و به جایگاه والای شهدا غبطه می‌برم و از عموم مؤمنین می‌خواهم به احترام سیدالشهداء به مقام والای شهیدان ارج بنهند و عزای عمومی برپا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha