جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ بی شک راهپیمائی عظیم اربعین حسینی که بزرگترین اجتماع انسانی و معنوی جهان است آنقدر عظمت و شکوه دارد که اقدامات ددمنشانه تروریستی روی آن هیچ گونه تاثیری ندارد، بلکه سندی برعزت وآزادگی آن است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پی وقوع حادثه تروریستی و به شهادت رسیدن جمعی از زائران حسینی در بیانه ای اعلام کرد: انفجار روز پنج‌شنبه (4 آذر95) در جایگاه سوختگیری شهر حله که در حدود 50 کیلومتری شرق کربلا واقع است، منجر به شهادت زائرانی شد که پس از برپایی مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع)در حال بازگشت به کشورهایشان بودند .

در این بیانیه که مدیران و مسئولین، اساتید، طلاب و روحانیت حوزه  علمیه استان اصفهان این حمله کورتروریستی را شدیدا محکوم کرده اند، آمده است: باید دانست که این نوع عملیات های کورکه توسط گروهک های تکفیری که پیاده نظام استکبارجهانی وصهیونیست و وهابیت کافراست نشانه سردرگمی وضعف ونتیجه شکست های پی درپی آنان است.

 بی شک راهپیمائی عظیم اربعین حسینی که بزرگترین اجتماع انسانی ومعنوی جهان است آنقدرعظمت وشکوه دارد که اینگونه عملیاتها واقدامات ددمنشانه روی آن هیچ گونه تاثیری ندارد بلکه سندی برعزت وآزادگی آن است.

حرکت اربعین حسینی (ع) می رود تا سنگ زیربنای تمدن بزرگ معنوی وانسانی را در دوران معاصر شکل بدهد. چیزی که هنوز تحلیلگران از تفسیر بزرگی و عظمت آن عاجز هستند و راهیابی به عمق و باطن و اثرات آن کارآسانی نیست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha