پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار محمدرضا نقدی - رئیس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انقلاب و نظام ما با توطئه های متعدد و متنوعی از سوی دول استعماری مواجه است و عد ه ای به دنبال منحرف ساختن مسیر انقلاب و آموزه های آن می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار محمدرضا نقدی شب گذشته در همایش سراسری « راهیان جمکران »  در جمع صدها مدیر کاروان عاشقان مهدی (عج) از سراسر کشور که در مجتمع فرهنگی 313 این مسجد مقدس گردهم آمده بودند، اظهارداشت: اینکه فردی بیش از 30 یا 40 سال عهده دار کاروان های زیارتی مسجد مقدس جمکران از نقاط مختلف کشور باشد، سعادت و توفیق ویژه ای است که از سوی حضرت صاحب الزمان(عج) عنایت شده است.

وی افزود: بحمدلله امروز به برکت تلاش ها و مجاهدت های علمای گذشته امروز انوار نورانی آن مجاهدان در نسل جوان امروز ما نمایان شده است بطوریکه امروز جوانان ما از پیران جامعه برای جهاد و شهادت پیش قدم شده اند.

سردار نقدی با بیان اینکه مدافعان حرم پروش‌یافتگان مکتب اهل بیت(ع) و زمینه ساز ظهور هستند، بیان داشت: بدرستیکه حاصل قرن‌ها مجاهدت، رشادت‌ و از خودگذشتگی‌ عالمان، فقها و مجاهدان تربیت نسلی است که امروز زمینه ساز ظهور هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز انقلاب و نظام ما با توطئه های متعدد و متنوعی از سوی دول استعماری مواجه است و عد ه ای به دنبال منحرف ساختن مسیر انقلاب و آموزه های آن می باشند.وی خاطرنشان کرد: خدای متعال وعده داده است که آینده جهان از آن مستضعفان است و امام راحل مصداق این وعده را عصر حاضر دانستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهارداشت: ما یقین داریم به تحقق این هدف و در این مسیر گام برداریم و کسانی که عمرشان را در این مسیر صرف کرده‌اند توفیق بزرگی شامل حالشان شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه وجود هستی وام دار وجود قدسی حضرت بقیه الله اعظم (عج) می باشد، افزود: همان گونه که خداوند متعال کعبه را به عنوان یادمان و خانه خود بر روی زمین مقرر فرموده اند و زائران حرم الهی در مقام حضرت ابراهیم(ع) می بایست نماز و عبادت داشته باشند، مسجد مقدس جمکران مکانی برای ارتباط با حضرت است و روز به روز بر حضور عاشقان در این مکان مقدس افزوده می‌شود و ما باید خود را در این مسیر قرار داده و سهیم کنیم.

فرمانده بسیج مستضعفین در پایان تصریح کرد: از اینکه امشب با پیشنهاد همکاری و تعامل بیش از پیش و گسترده تر میان مسجد مقدس جمکران و بسیجیان همیشه در صحنه مواجه شدم بسیار خرسندم و این  بارش رحمت الهی بر ماست که بتوانیم توفیق پیدا کنیم و تجربیات عظیم کاروان‌های راهیان نور و کاروان‌های امام رضا را در مسیر کاروان‌های راهیان جمکران به کار بگیریم و با کمک همه روزبه روز توفیق پیدا کنیم خادم این مسجد مقدس باشیم و بر رونق این پایگاه که جلب کننده قلوب به امان زمان(عج) است تلاش کنیم.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش نمادی از پرچم مسجد مقدس جمکران از سوی تولیت این مکان مقدس به فرمانده بسیج مستضعفین کشور اهداء شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha